Klantenservice

Heb je vragen over een parkeerplaats, je reservering of factuur?

Neem dan gewoon contact op met ons team.

Onze klantenservice staat 24 uur per dag persoonlijk voor je klaar.

E-Mail

Schrijf ons een e-mail! klantenservice@luchthavenparkeren.nl

Ticket

Maak een ticket aan! Gebruik het formulier

Ticket aanmaken

Veelgestelde vragen

Boek

Je kunt met de volgende betaalmethoden betalen: ApplePay, Sofortüberweisung, PayPal, GiroPay, creditcard (Visa, Mastercard, Amex), SEPA, iDEAL, Bancontact, EPS, KBC/CBC, Belfius.

De boekingsprijs is inclusief je parkeerplaats voor de betreffende periode, de wettelijke btw en de inbegrepen diensten zoals gespecificeerd door de betreffende parkeerexploitant (bijv. gratis pendeldienst, valet service, etc.). Er zijn geen verdere kosten.

Ja, u kunt uw boekingsgegevens wijzigen. Neem telefonisch of per e-mail contact met ons op.

U kunt ook uw persoonlijke klantenaccount gebruiken, die u per e-mail hebt ontvangen bij de boekingsbevestiging.

Wijzigingen in boekingen moeten schriftelijk per e-mail worden doorgegeven. Deze kennisgeving moet ons ten minste 12 uur voor aankomst of vertrek bereiken. Wij zijn niet aansprakelijk voor wijzigingen die niet zijn doorgegeven en er kunnen vertragingen optreden. 

Boekingen met de optie Classic kunnen niet worden terugbetaald, terwijl met Flex Light een annulering mogelijk is tot 24 uur voor aankomst voor €0,99 en met Flex Premium tot vlak voor de geboekte datum voor €3,99.

Ja, je kunt een factuur voor je boeking ontvangen door in te loggen op je persoonlijke klantenaccount. 

Je ontvangt een boekingsbevestiging met alle informatie per e-mail. Afhankelijk van de aanbieder kan het voldoende zijn om deze ter plekke aan de chauffeur te laten zien. Sommigen kunnen je boeking ook scannen met behulp van de QR-code. Anders wordt je gevraagd om de boekingsbevestiging af te drukken. 

Het kan tot 10 minuten duren voordat je een boekingsbevestiging ontvangt. Controleer in de tussentijd uw spammap. Als je de bevestigingsmail nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op. Als de klantenservice niet beschikbaar is, kun je het boekingsnummer aan de chauffeur ter plaatse laten zien. 

Overdracht

Dit hangt af van de service die je hebt geboekt (shuttle, valet, enz.). Informatie over het proces vind je in je boekingsbevestiging en in je persoonlijke klantenaccount. 

Het is belangrijk dat je ons dit laat weten zodat we de nodige maatregelen kunnen nemen.

Je kunt dit ook bijwerken in je persoonlijke klantenaccount.

Afhankelijk van de provider kan een extra betaling verschuldigd zijn. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice voor meer informatie. 

Aankomst

Je moet ten minste 2,5 uur voor de vertrektijd op de parkeerplaats zijn. Vanwege de huidige situatie is het echter raadzaam om 3-4 uur voor vertrektijd op de parkeerplaats te zijn, omdat er vertragingen kunnen optreden bij het inchecken op de luchthaven. 

Je vindt het adres van de parkeerplaats op je boekingsbevestiging. 

Parkeerplaats

Dit is afhankelijk van de gebruiksvoorwaarden van de desbetreffende provider. Neem contact met ons op als u vragen hebt. 

Of je je autosleutel moet inleveren, hangt af van de service die je hebt geboekt. Je vindt de details van je boeking in de boekingsbevestiging en in je persoonlijke klantenaccount. 

Neem in geval van schade contact op met onze klantenservice.